RETUR PRODUSE

ATENTIE!!! NU PRIMIM RETUR PRODUSELE FOLOSITE.

In conformitate cu OUG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul S.C. PRO BRANDS Distribution SRL, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra.

Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face inaintea de primirea produsului si confirmarea emisa de S.C. PRO BRANDS Distribution SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra.

Efectuarea platii la momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare ne mai putand fi exercitat dupa aceasta data. S.C. PRO BRANDS Distribution SRL isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterlala este efectuata doar in scopul prejudicierii S.C. PRO BRANDS Distribution SRL.

Daca produsul returnat este deteriorat, prezinta semne de utilizare si nu poate fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe o taxa de 30% din pretul produsului din momentul cumpararii.

Daca produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.) , costul de retur (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de coffeeandme.

Pentru orice detalii sau neclaritati va rugam sa ne contactati pe email la comanda@coffeeandme.ro.